امام زمان شرمندتم
امام زمان شرمندتم
دوست دارم دردو دلامو با امام زمان بکنم

سلام به خدایی که همه عالم از اوست

سلام به خدایی که همه چی در دست اوست

 وسلام به خدایی که تو هر لحظه با یاد ماست

 نمیدونم خدایی که همه کار میتونه انجام بده

 حرفای مارو رفتار مارو میبینه تو تنهایی

دست نوازشش روی سرماهست/

همیشه بی منت هست و رها نمیکنه

خدایا ولی باهات خیلی حرف دارم

حرفایی که نمیشه به کسی گفت

تو قران گفته حسبنا الله ونعم الوکیل

درسته ولی خدایا بدجور دلم شکسته و غم تو دلم هست

خدایا باخودتم کمکم کن فقط تو از درد دلم خبر داری

 هیچ کس از دل بنده هات خبر نداره کمکم کن

الان که باهات حرف میزنم حداقل آرامشمو زیاد کن

 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





ارسال در تاريخ یک شنبه 29 شهريور 1394برچسب:, توسط zahra

-------------------