امام زمان شرمندتم
امام زمان شرمندتم
دوست دارم دردو دلامو با امام زمان بکنم

درماه رجب ازطرف خداوند فرشته ای ندا میدهد 

 خوشا به حال ذاکرین در این ماه. /خوشابه حال اطاعت کنندگان در این ماه  

و خوشا به حال استغفارکنندگان در این ماه.  

و  خداوند فرمودنداگرکسی جلیس من شود  /من هم جلیس اومی شوم  

واگر کسی  اطاعت من کند  /منم مطیع اومی شوم  

واگرکسی از من درخواستی کند  /حاجت اورا میدهم  

واگر کسی استغفار کند // اورا می آمرزم.  

ماه ماه من است بنده بنده من. رحمت رحمت من.  

ومن این ماه را واسطه بین خود وبنده ام قرار داده ام.  

امیدوارم خداوند توفیق بندگی به من وهمه ی  ذاکرین درگاهش عطافرماید.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





ارسال در تاريخ 7 تير 1394برچسب:, توسط zahra

-------------------